Web z opačné strany


Jakými oklikami se dostaneme z knižního citátu k webu? Uvidíte.

Takže si představte nádherně postavený web. Lahodí oku, když klikáte tam, kde potřebujete také vše funguje a prostě jste s ním po všech stránkách spokojeni. Jenže když se na něj chcete po nějaké době vrátit, není k nalezení. A nyní jsme právě u oné slavné věty. Nyní však již musím prozradit, z čeho že vlastně je. Ano, kdo jste uhodli, že jsou to slova majora Terazkyho Kefalínovi ze slavných „Černých baronů“, jste hodně vzdělaní a je vidět, že máte přehled. A jakou to má souvislost?

SEO

Major tím chtěl říci, že není všechno zlato, co se třpytí. Tak je to i s takovým webem. Co z něj, když je sebehezčí a sebelépe fungující, když není na očích, ale někde vzadu, kde na něj člověk skoro ani nenarazí. A když tak jen náhodou, nebo protože zná přesnou adresu.

Je to způsobeno tím, že jej vyhledávač již neřadí na první místo ve výsledcích hledání. A za to může zastaralé SEO.

Co to je? Nu, uvidíte. Jen čtěte dále.

SEO optimalizace pro vyhledávače profesionálně dělané a udržované tohle neznají. Naopak drží patřičný web stále „nad vodou“ a stále někde nahoře, mezi prvními, takže když člověk hledá zboží z onoho webu, vyskočí na něj ihned a bez dalšího vyhledávání.

vyhledávač

Zkratka je z anglických slov search engine optimization. Český ekvivalent je přibližně optimalizace pro vyhledávač. Je to soubor různých úkonů, které vyhledávači dávají různou formou příkazy k umístění webu na co nejlepší a tím i nejvýhodnější pozici. Takže na něj případný zájemce narazí ihned a také jej ihned otevře. Tím se stává potencionálním zákazníkem. A když mu zboží na webu uložené vyhovuje, stává se kupcem doopravdy.

Nuže, jak vidíte, přísloví má souvislost s webem, takže pokud jej máte a chcete-li aby byl nahoře, kontaktujte odborníky. Stačí kliknout na odkaz v článku, kde jsou kontakty na ty nejlepší v branži.